Promenad

Sommar har kommit! Kan inte ens uttrycka hur glad jag är, nästan vill gråta. Och till ära gick vi med Sacko ut för en skön promenad. Träffade  en invandrarkvinna, klädd helt i svart, med sin son som kunde vara kanske 16-17 år. Dom var inte ut att promenera, dom plockade flaskor och burkar från diket. Eller... dom promenerade ju för att göra det? Ah, kan säga att dom promenerade också. Men nu är vi tillbaka och Sacko vilar ut på hundkojas tak. Tyvärr har jag inte tid för att vila, jag plockade upp de första rabarber och lagade en paj. Och snart till jobbet...
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Smaskens,,mina har inte kommit upp så långt ännu..

Svar: Stora i husets skygg :D
Monika

2013-05-17 @ 20:54:14
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0