Springande

Fattar inte att jag har idag så bråttom att jag måste nästan springa. Jag som inte vill göra ngt och hur kan det vara så att jag har så mycket? Hm... Iaf. har jag skrivit några brev, beställd gardiner till sovrummet, varit ute på lunch med älskade make och handlat som en galning in för morgondagens middag. Nyckelord till middag är bröd... Hur tänkte jag? Hur kom jag på det? Vet inte själv om jag nu tänker efter, men det finns överraskande mycket vad man kan göra.
Och nu ska jag gå in min dotters värld -  service design: allt för och till kunder.  En del material är på svenska och engelska, så att jag måste översätta. Och då ska kompisen komma, hon har en nyhet.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ska bli spännande att se vad vi får för middag..

Svar: Ha-ha... ngt får ni :D
Monika

2013-06-12 @ 08:26:11
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0