Och nu...

Tur att man har grannar. Olika sorts grannar, menar jag. Min ringde på morgonen och berättade att hon räddade just två fågelungar from  en arg skata och att dom är bosatta på hennes balkong och skriker efter mat. Att göra en lång story kort - hon behövde maskar. Det var där jag fick hoppa in eftersom vi har både jordgubbsland och potatisland. Och vet ni vad... Jag lyckades hitta en riktigt stor och fet mask. Kan bara drömma hur fågelungarna njut av maten efter att mamma granne hade styckat masken åt dom.
Ringde efter jobbet till sonen men han svarade inte. Undrar hur han har det att bo i hostel... Ja, får prova ringa imorgon igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mask....funderar...Hm, masktänk. Funderade. Jag skulle gå i döden för en mask. Men i så fall en mask som förtjänade det. En som förtjänar får allt.
Eller tvärt om. Vilket torde vara ytterst sällsynt. Har en sån där ny "stor" telefon nu. Den är fin. Går inte ringa med tror jag. Internet verkar fint....sa man...om man har det. Och nu slog den av. I och för sig...vad var det jag sa:)
Sa han /-Anders

Svar: Grattis, teknisk utveckling har kommit även till dig!
Monika

2013-06-19 @ 03:22:50
Postat av: Anders

Ha ha..vänta du bara tills jag får allt att funka. Då blir jag lika elak som vanligt. Midsommarhälsnig /-Anders

Svar: Hur fort att få funka din teknisk underverk? Beror på hur teknisk begåvad du är.... Lycka till iaf :D
Monika

2013-06-20 @ 20:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0