Nedräkning, men då...

Om två veckor kommer släkt och om fyra veckor börjar min semester. Orkar inte vänta.... Så tänkte jag igår och när man minst anar då händer det. Min son fick ta in i hotell eftersom det var en överorolig granne som gick ock klagade att dom är för många i en lilla lägenhet. Förstår vad han har med det att göra? Om dom betalar och håller sig tysta? Men , men.... Och inte nog med det. Då blev han av med sin laptop. Han satt i uteserveringen, gick in en stund och när han kom ut... fick man överraskning. Otrevlig sådant. Och att det är jag som mådde dåligt. Han också så klart men ändå.  Hoppas att han hittar nu lägenhet inom två veckor annars är det riktigt surt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0