Slösa bort tid...

Slöseri med tiden! Vad annars kan man säga när snor bara rinner och i öga kliar och allt jag kan och orkar är att ligga i sängen. Fortvarande. Har Nessers bok att läsa. Den sista av Barbarotti serien. Och mitt i mellan läste nyheterna. Folk är påhittig. Fortvarande. Samtidigt att glänsa med PR idé-trick och  snacka om miljö. Och  det funkar faktiskt! I England delade man ut burkar med fräsch luft från trägårdar, i China sålde man fräsch lyft. Och folk köpte. Kanske inte så dumt med tanke på alla avgaser i storstäder?
 

Kommentarer
Postat av: nders

Ok..i morgon börjar det gå över.Snuva och så vidare.
Sa han som vet och kan allt.
Blir ju kul att bli frisk eller hur.
Du får tacka mig sen för att du fick veta.
Nu får du ta och skärpa dig min gode Monika.
Vi vill ha bilder och text på mer smärtsamma situationer. Typ inga bilder på mat eller resa, småungar, bullar.
Nix. Mer sex med sotaren eller annat snaskigt är vad vi väntar på.
Du får ge Dan lite tips om skorstensattribut.
Sa han...innan han gick ut för att skotta ett tak till.
Mvh/-Anders

Svar: Ja-ja... mr. Anders G. Alltid så vass med tungan. Tror jag måste ge Dan tips om vem som hamnar i snödrivan. Blir bra bilder!
Monika

2013-01-30 @ 19:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0