Ooooh...

Firade NYÅR 2013 tills klockan 03.38 idag och blev väckt klockan 10.30. Idag. Ungefär. Såg inte så klart klockan... Men, men... Ny år med nya krafter. Krafter räckte precis till för att gå ut och ta en promenad med hundar. Det tog exakt 45 minuter. Nu tänker jag krypa i badkaret och i lugn och ro läsa en bok, som skulle vara ngn hemskt "porr bok". Än så längre, och jag har hunnit till sidan 68, finns det inget som skulle ens tyda på det. Jag är inte det minsta  besviken, alla vet att JAG ÄR SUPERINTRESSERAD AV MORDGÅTOR. Dessutom och egentligen är det inte det jag grubblar över. Nej. Har en annan problem. Och problematiska frågan är: ska jag till badrummet ta med en glas vatten? en glas cola? en glas vin?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0