Ngt att tänka över...

Fick oväntat uppsats för att utreda en seriös och svår fall. Riktigt tankeställare. Nämligen vill en person av vår trevliga samhälle se betydligt mer snusk i bloggande. Men... har jag t.ex. skrivit någonstans att ja har en sex-blogg? Kommer inte ihåg men troligen inte. Så att frågan är, vad ska jag göra nu? Måste tänka, tänka och tänka så att hjärna gnisslar... Tyvärr kan man inte varje gång få inspiration och svar på alla frågor av sotare eller brevbärare eller mjölkman eller vad dom nu är som går rundan gång på gång. Fast nuförtiden måste det vara ju bredband kille eller säljare eller en sifomätning man? Måste acceptera att jag inte alls är med på noterna....
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Hm....jag tycker du ska fortsätta som vanligt.
Sa han -SnällAnders

Svar: En sten föll från hjärtat... Nu blir allt bra. Tack mr. G
Monika

2013-01-31 @ 21:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0