Morgon förstörd

Sitter och kollar fyrans NYHETSMORGON. Vad är det för knäpp gäst, som är så jävla pratglad och förespråkar att poliser kan inte skjuta rövare? Han syftar så klart på gårdagens dramatik i guldaffär i Södertälje men menar också andra kriminella, som siktar mot poliser med automat gevär. Visst kan poliser skjuta och bäst om det blir ordentligt! Så tycker jag. Bestämt. Kan inte låta undra varför är gästen helt besatt för att försvara kriminella?  Tydligen är han en av... dom?
 
Programledare ser mycket irriterad och arg ut med håller sig i rollen. Professionell, kan man säga. Men jag orkar inte hålla mig tillbaka och ... maken for ta smällen, stackarn.
Ja, hoppas att kvällen blir mycket bättre. Man är bjuden på middag. Och det ska njutas för fullt, det kan jag lova :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0