På jobbet

Är på jobbet och har rast. Redan en halv timme har jag gömt mig i personalrummet. Från katten, menar jag. Han nämligen är efter min datorladdare. Och jag måste ha det eftersom jag har läst, när det är lugna stunden på jobbet. Och DÅ hade jag inte laddaren inkopplad... Så  att nu är det akut. Och jag började läsa Hans Holmérs "Monika" som enligt texten på boken ska vara en polisroman om narkotikasmuggling. Än så längre har jag läst ca 20 kapitel och i en och var har det nya personer och nya händelser. Min koncentration är tydligen helt borta. Klarade inte av att fortsätta läsa det. Efter en kort stund av tänkande började jag Peter Gissys "Blå åtrå". Bra läsning, vad jag visste ju redan, har läst flera av hans böcker. Mys....
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag hoppas att jag blir lite piggare så jag orkar börja läsa igen...har ju läst massor tidigare men nu så somnar jag direkt :(

Svar: Vårtrött... det kämpar vi med alla... :D
Monika

2013-04-23 @ 10:17:52
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Sofie

Jag har så ont i vä. axel att jag inte orkar hålla upp boken :(..blir väl bättre får jag hoppas..

Svar: Stackarn... Om det är inflammerad då tar det tid... men bättre blir det :D
Monika

2013-04-24 @ 07:23:56
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0