Njah ...

Nu är det så att tyvärr, men PÅSK är nästan över och stuga-vistelse är över och skoteråkning runt Auktsjaur är över...
 
 
och en arbetskväll väntar. Och direkt efter att min lasagne blir klar, sticker jag... till jobbet! Men imorgon, då blir det att resa igen. Till MAVAS. Ja, vi ska bo i Mavas stugby.
 
 
Kompisar är redan där och hoppas att dom inte glömmer att lämna nyckel i fall dom är inte tillbaka när vi "landar" med vår fyll-lastad skoter ekipage... Man är ju lite orolig eftersom en del saker glömde dom att ta med så att det tar vi... Om vi inte glömmer. Och hur ska det gå att ... bo där? Nej, jag är inte orolig för att borsta tänderna med snö eller att använda ute toa (om det ens finns) men att vara utan el, internet, vatten... OMG!
Återkommer om jag överlever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0