Gjort!

Nu har jag köpt biljetter till färjan mot Estland. Vi ska åka 27. aprill. Undrar... finns det ngn jobb, som kräver att man bara åker hit och dit? Med bil, flyg, båt... Skulle behöva sådant. Kanske skulle jag trivas att leva... hm! Jobba i rymdfärja? Skulle bara flytta mig som en fågelfjäder runt jorden...
Och läste till slut boken "Tvångströjan". En till författare som tror att kärlek är evig som i död. Min teori är att förälskelse eller kärlek är hjärnans speciell tillstånd. Typ sjukdom. Några känner känslan, några känner det flera gånger och någon fattar inte vad dom "sjuka" pratar om. Eller så kan man älska också en hund eller katt eller... Men inte alla kan känna det. Aldrig. Känna hur man har vingar... Ja-ja,  inte alla kan sjunga heller...  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0