Vardagslyx

Det var S som faktiskt sade det. Först var det så att jag frågade M när hon vill komma och smaka mina marinerade pepparriskar och då frågade S mig : men jag? Och så blev det trerätters middag jag bjud på. Åkte till stuga och hade två timmar på mig för att ordna allt. Det blev champinjon soppa, marinerade svamp med köttfärs biffar och egna potatisar och chees cake till dessert. Och då surrade vi till. Är så jävligt nöjd med dagen idag. Ännu bättre att i torsdag bjuder M och svamptema fortsätter.... Så kul!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tusen tack för den goda maten..

Svar: Var så god :D
SymfonyM

2012-09-12 @ 07:39:10
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0