Singel!

Singel för fyra dagar. Men inte kan man njuta av det utan  det är mer så att vem som jobbar och vem som jagar... Hur som helst har jag skickat nu i väg älsklingen ( faktiskt gånger två eftersom han glömmer hem allt möjligt :D) till jakt sällskapet. Dom kan nu njuta en FF helg. Fru Fri, menar jag...
 
 
Men före att jag ska njuta, ska jag skura, tvätta, diska, bädda, laga och jobba! Men jag har lediga singel stunder mellan jobbet i kommande fyra dagar och dessutom kan jag då äta vad jag vill... som vitlök och surkål. Allt som min make ... ska jag säga inte älskar eller hatar?  Men nu ska jag börja ordna i huset före man ska till kvällspasset. När jag kommer efteråt då är allt snyggt fint, rent och mysigt. Och jag är ensam hemma.... äääää...... DET är inte så kul!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag har SF = sambofritt...:))

Svar: He-he... just! :D
SymfonyM

2012-09-07 @ 20:13:38
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0