Över...

Det är nu klart. Och det hände två minuter före midnatt igår, som var lite bättre än vad jag trott. Det blev inte precis  som jag hade tänkt, den lilla bebisklänning :) Det ska jag ta med när jag åker till Tallinn och hälsar på min syster och hennes familj. Dom har ju också en lilla bebis. Baby Elli. Och klänningen ser ut så...
 
 
 
Och idag var det bara att springa hem från jobbet eftersom vi fick fina gäster. Först lite mys, då försökte en gömma sig från det andra eller monstret, och efter det fick dom slicka pinnarna från vispen.
 
 
 
 
Och då åt vi. Kycklingsoppa och jordgubbskaka med grädde till efterrätt var det. Mums, tyckte gäster :)
Nu är bara att se lite TV och vila ut för imorgon...
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Söta..tack för senast..

Svar: Var så god! Snart igen :D
SymfonyM

2012-09-19 @ 12:01:10
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0