Oj, stekt myra?

Har skrivit förut att vi har litet problem med myrorna. Dom ville ta över vår hus, men det blev vi som kom från den hårda fajten ut som vinnare.  Sista tiden har det varit lugnare, men idag, när jag har extra bråttom, tog jag panna för att steka potatis, för jag skulle till jobbet och ställde det snabbt på spisen och kastade på pannan margarin. Och när jag tyckte att det var tillräckligt het och just när jag ville kasta potatisar på pannan såg jag, att ja redan steker ngt.....  MYRA! STEKT MYRA! Tre f-ord på rad....
 
Tur jag har en syster som förser mig med alla sortens pannor. Började om och hoppas att jag inte blir sen till jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0