Lyx igen!

Det var då en galen dag! Först fick jag springa för att köpa kuvert och frimärke och skicka paket med små skor till min dotter som ska med dom till sin kompis baby-fest...
 
 
Efter det var det att göra sig i ordning och gå till lyxmiddag hos M. Och temat var fortfarande SVAMP. Och gott var det. Verkligen.
 
 
Först soppa av torkade svamp med färska champinjoner och då kantarell paj. Och till sist - hemmagjord vaniljglass. Mums....
Idag har vi varit och hämtat nu våningssäng till stugan i hopp att det blir ngn barn som ska sova där. Och då köpte jag en del små saker till dusch rummet. Och att jag inte glömmer att ta med mera garn, och andra saker... Jag är bra på att glömma. Tyvärr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0