ARG !!!

Vaknade på morgonen och kände direkt att jag har i ytterst i dåligt humor. Idag alltså. Som om jag redan visste att det finns en seriös anledning till det. Och rätt hade jag så klart. Igår kväll upptäckte jag att det inte att öppna min mejlbox men trodde att det berodde på att jag knappat fel och brydde mig inte mer. Men detsamma hände idag. Omöjligt att öppna.  Bara ngn konstig text kom upp vad jag inte ens började kolla utan tog direkt kontakt med support. Det gick en timme men då var felet fixat. Tur för dom! Och just ringde en kompis och berättade att hennes dotter som idag hade bilbesiktning blev överraskad när dom sade att hon har tur som lever... Ngn förbannade skurk hade skruvat lös två backdäck på hennes bil. Hon gjorde polisanmälan förstås... Har läst i tidningen att det har hänt flera gånger i Piteå. Men här? I våra lilla samhälle? Alla måste nu kolla sina bilar för att ta det säkra före osäkra. Men man blir så ARG på typer, som gör så! Skulle så gärna hugga av några dåliga fingrar... eller kanske  hela handen....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0