Wau nyheter!

Blev väckt med kaffe och nyhet att vår prinsessa Madeleine ska bli en ärlig kvinna. Nämligen blir det bröllop i somras. Och troligen efter det ska kungliga varelser börja sig... jah... vad? Och inget fel så klart om man lyckas hitta sin själsfrände heller. Och det var stor nyhet över hela tidningen och i TV och överalltt. Men nyhet om att en Södertäljevittne fick bilen uppbränd, det tog inte då alls stor plats.Att det hotas vittne, det betyder ingenting tydligen. Jag tycker att det är hemskt och jag kämpar ju för svaga och för rättvisa!
Idag har jag lyckats att lata mig nästa hela dan. Fast samtidigt jag har ju babblat goda mycket. Med A och med E och med D till och med. Så att jag kan ju inte påstå att jag inte gjort ngt. eller hur? Och som tur behöver jag inte laga mat heller, det blev en del kvar från gårdagens festligheter och det är bra, eftersom  snart kommer små människor Helmer och Elly, och det blir hur kul som helst. Bara att jag inte glömmer att packa väskan, flyg går tidigt... Inte så roligt springa efter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0