Vimsig eller?

Idag gick jag direkt till min bil för att åka hem. Öppnde dörr och bay-bay arbetsplats... Igår gick det inte så bra och direkt... Nämligen försökte jag öppna gång på gång bildörren.
 
 
Knappade och drag men ingenting hjälpte. (När jag berättade om händelsen, trodde folk att dörren var fastfrysen. Nej, nej... Jag försökte öppna dörren av fel bil! men är det min bil att folk parkerar fyra grå bilar på rad?
Nästa händelse var att när jag lagade köttfärss sås, håll jag hälla på socker i ställe mjöl. Såg i sista sekund, att ngt inte stämde. Oh, vad jobbigt!
 
           

Idag är allt mycket bättre. I försök att hjälpa dotter med hennes lärande har jag gjort en massa research. Söker efter "Etik och turism" i uppslagsböcker. Inte då lätt kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: Sofie

vissa dagar är inte de bästa :)

/Sofie

Svar: Verkligen inte...
SymfonyM

2012-10-22 @ 23:36:32
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Tur man har en bil som inte alls liknar din:)
Nån som vill lära sig etik....hm...etikens mästare är inte långt bort. Typ i korsningen.
Moralen kanske inte är den bästa men.......
Min dåliga moral har dock räddat mig från mina etiska principer många ggr.
/-Anders

Svar: Hon vill inte alls lära, varför jag annars måste hjälpa... Och he-he... du är hemskt ... uppkäftig..
SymfonyM

2012-10-23 @ 01:37:10
Postat av: Anonym

Uppkäftig är min uppgift. Mtt jobb. Tror förresten inte att du förstod hälften av vad jag sa:)
Spelar mindre roll.
Hm..har hört att jag troligen borde ha varit in här tidigare. Du vet...att du hade sotaren i sängen och......:) Skojar bara.
Men nu kollar jag ibland.
Klart att jag är uppkäftig----nån måste stå för det.
Kram på er/-Anders

Svar: Lätt att missa allt som är verkligen roligt :-)
SymfonyM

2012-10-23 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0