Vilken lättnad det var...

Det var ett stor lättnad vad jag kände när jag kollade ut från fönstret på morgonen. Såg att det snöar för fullt, men! Jag behövde inte gå till jobbet - jag var redan där :) Det var faktiskt skönt. Jag började med kaffe men blev distraherad då katt mr Milo´s uppfostrande plötsligt tog fart. Nämligen hade han tänkt gunga...  Det kunde jag inte tillåta!
 
 
Vilken huligan! Men inte hade jag så mycket tid att vakta han, när han gång på gång försökte smita från sin skamvrå. Jag lämnade han med L och B och åkte till gruppträff och vi fikade och hade allmänt trevligt. Bra att tiden gick fort. Egentligen! Därför att jag fick, till sist, gå och hämta min paket idag i ICA. Hade beställt en "Mirakel borttagning av rynkor". Kallas: Athena 7 minute lift.
 
 
Tror faktiskt att det kommer att göra en jätte skillnad, ni vet, före och efter. Jag har ju inte så mycket för rynkor. Så att det kommer att ha en påverkan på mig. Blir ung igen. Tror jag...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Två smällar och en uppercut. Det är vad du behöver.
Får försöka hitta lite tid i all jakt.
Kostar noll och förutom vissa biverningar man blir helt slät för en tid.
Något missfärgad men ändå.

/-Anders (som tar alla slätjobbb) (no pain no gain)

Svar: He-he... Avundsjuka som pratar?
SymfonyM

2012-10-31 @ 01:19:28
Postat av: Anonym

Hm..ripan ser till vänster.
Mannen vet bara han får veta.
Typ...man har talat till man.
Man förstår...-Anders

2012-10-31 @ 01:29:21
Postat av: Sofie

Före o efter bilder tack :)
Ni ser ut att ha haft en fin tripp till Norge..

Hoppas att vi kan ses framöver..

Svar: Vi ses säkert! Slutar du ngn gång i "kristens tid" får vi fortsätta "klockan 6 hos mig" :D
SymfonyM

2012-10-31 @ 08:26:04
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hm....jasså Norge. Börjar likna något. Estland är ju faktiskt bara en platt plätta. Jag kan följa med nästa gång. Ska försöka ta liten plats...typ fälgkors.
<Hör av dig-
/-Anders (kan du koppla min båt innan du far)

Svar: Vilka tankar, vilken fantasy... UFO bok är så bra som klar...
Monika

2012-11-02 @ 03:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0