Verklighet

Man kan inte mer blunda för det som händer. Och händer det, att vinter är här. Bara att gå i källare och söka upp vinterstövlar. Kappan har jag redan hunnit dra upp. Är inte det minsta glad. Saknar värme och het sand. Otroligt mycket!  Skulle det ens vara sol ute, men nej, all som man ser, är detta...
 
 
Fast, man kan inte klaga så mycket som en gammal grinig sur kärring. Idag ska vi ju ha fina matgäster. Mina så älsklingar Helmer och Elly och då ska dom få fina köttbullar. Väntar.... Dåligt är bara det att jag har inte mycket tid för dom eftersom plikten kallar, jag måste till jobbet också :-)
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Inte lätt att hinna med allt..roligt att hinna se dem och kanske få bjuda på mat...

Svar: Alltid jätteroligt med småpluttar :-)
SymfonyM

2012-10-15 @ 19:40:35
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0