Unni Drougge

Hade inte läst ännu hennes böcker, så att jag tänkte undersöka lite saken. Att få bild av ännu en deckarförfattare.Och hon är bara ett år yngre än jag.
 
 
He-he... Och nu fick jag det. Men jag menade det faktiskt inte så :) Jag började läsa.
Det blev "Fälla", som jag fick tag i. Facit i hand skulle jag börjat med annat eftersom det är ju sista boken av hårdingen - journalisten Berit Hård. Men-men, nu är det redan för sent. Men  story finns ju också i andra, so skadan är inte så stor. Men boken är intressant. Skulle ha lite mer spänning, hon tar lite för mycket tid på sig för att berätta om sakerna runt oss. Egentligen, kanske inte så dumt. Sakerna beskriver ju oss, hur vi är vad vi tycker om.
Hur som helst, som sagt boken var intressant. Personer färgrika. Modebloggerska, tuffingar - journalister, skönhetsbehandlingar, galning, ryssar osv. En bra läsning i höstens dimma. Jag har kvar 140 sidor, ska skynda mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0