Räddad i sista...

Kom från jobbet och satt mig bakom dator, men fick inte ens starta det, när det ringde mamma: "Hälsa och gratta och krama och..."
"Vad i...?" tänkte jag. Och fattade till sist. Det är ju kära makens födelsedag imorgon. Glömsk jag... Vilken tur att min mamma inte glömmer ngt. Blev räddad i sista minuten, kan man lugnt säga. SOch att jag hann! Springa ut och köpa present. Hoppas att han kommer att tycka om det...
 
 
Men medan jag surrade på affärerna, upptäckte jag att det är JUL som är på väg. Redan? Det började ju precis oktober? Jul saker överallt, hur många som helst. Men jag vill inte att det blir Jul... Jag är inte alls redo för det!  Men dom där... dom tycker tydligen att det är helt rätt tid...
 
KLICKA PÅ
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0