Packa och i väg

Fredag. För några börjar idag helg men för mig arbetshelg. Lediga dagar i stuga är över om ett par timmar. Ska bara äta lunch och ta en stor kopp kaffe och då är bara att gå till bilen med väskorna. Har inte skrivit ngt men läste genom Jyri's manus och skrev upp vad jag tycker om det. En del som skulle fixas, enligt mig. Han gör förstås som han vill. Och då har jag stickat en del, bjudit på middag och varit med på middags bjudning hos Sofie och kanelbulle ätande hos Maria. Det har varit trevligt med lediga dagar. Jag är såååååå nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej
Vill bara varna dig att jag nu kanske kommer att läsa din blogg och kanske även göra inlägg igen efter att ha haft ett sommaruppehåll från datorer.
Hm....oki doki....du jobbar i helgen....kanske skulle dra ut man på äventyr:)
/-Anders

Svar: Men Anders, vad du tycker om att reta mig :D
SymfonyM

2012-10-05 @ 21:13:50
Postat av: Sofie

Visst har vi haft trevliga och goda middagar...att vi inte har gjort det tidigare :)

Svar: He-he... Bättre sent än aldrig :D
SymfonyM

2012-10-06 @ 16:55:05
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0