Måste eller måste inte ännu... det är frågan

Skulle och behöver packa väskan före man åker bort över helgen för att träffa lilla sonen. Man måste ju ha koll över vad barnen gör och hur ser ut ny flickvän... Och jag tycker ju om dom alla - hans  flickvänner. Utom hon från Glommers....  Och som vanligt, börjar jag mitt på allt med något helt annat. Först pratade jag med V i två timmar i SKYPE och drack tre koppar kaffe. Efter det glada babblande kom jag på att varför inte baka kaka och nu tänker jag: varför inte gå ut och ta en liten promenad. Inte att jag vill, men Sacko vill ju...  Dessutom har jag fått ångest över det att... Ikväll kommer granne från vänster till middag. Skulle jag bjudit också grannen från höger så att han inte känner sig mobbad? Men om jag nu vänder mig, då har jag ju bjudit in grannen från höger? Men granne från vänster? Nej, jag är helt ut och sycklar... fattar ingentig. Men min supergod keso-apelsin kakan är nu klar! I alla fall. God, vad jag är bra. Typ på allt :D Nej, känner ju inte för att promenera...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0