Glädjestund :)

Blev så varm i hjärtat. Verkligen. Läste just om Juni (vilken söt namn, förresten) som är en riktigt omtänksam lilla flicka. Speciell, kan man säga. Barnen brukar vara rastlösa och ha bråttom, men hon är så trygg i sig, helt underbart att det finns såna. Och att dom behövs!
 
 
Och att jag nu blev så glad över henne, då började jag ännu mer sakna min lilla flicka i New York, så att jag stod inte längre ut och köpte biljett för att åka till henne och krama hon. Hoppas att hon också blir en så snäll och fin människa och det gör hon säkert :D
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

När åker du?

Svar: Måste vänta till december (:
SymfonyM

2012-10-02 @ 15:42:49
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0