Återigen Arlanda

Stockholms flygplats. Här sitter vi igen och jag är bara glad att man fick sova på morgonen och hade inte bråttom. Fast det är ju tråkigt att gitarr, som vi skulle gett till A, blev skadad som "speciell bagage". Ucsh...
 
 
Att göra skadegörelse tar mer krafter än man egentligen har, dessutom är där regler såna, att man tror det är inte  sant alls, och som inte nog med det är det hela super-jätte-klurig.. Så att jag tänker ge upp, faktiskt.
Ändå ngn timme kvar tills vi flyger. Jag har då inte så tråkigt heller, läser bok och underhåller mig med dator. Älskade maken? Ju... han försöker sova. Fast det går inte så bra, flickorna bredvid är FÖR glada och högljuda. Försöker inte bry om dom. Störiga flickor.
 
 
Nerverna, nerverna... Tror att  vi ska gå nu och fika och då väntar säkerhetskontroll. Om ngn timme landar vi, Arvidsjaur! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0