Äh-päh...

Jag är reklamens offer! Alltid varit misstänksam och skeptisk. Inte låtit mig lura. Men nu ville jag verkligen prova. Ja, jag är rädd för rynkor helt enkelt. Och jag köpte och jag provade och vad kan jag säga nu... Var det värt detta? Vet inte, faktiskt. Om jag nu måste beskriva detta miraklet som kallas ATHENA 7 minute lift, då kan jag säga, att det går att göra så, utan att betala för mycket: Smörja över ansiktet äggvita, vänta tills allt torkar. Efter det använd ansiktskräm, bryn, och om du tror att rynkorna syns, då är svaret nästan att - NEJ. Men, man ska inte under vilka som helst omständigheterna mima, skratta och inte prata heller - allt kan ju ramla ner. Roligt va?
 
 
Man måste det göra dessutom två gånger. Orkade inte...
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Prova mitt betongbad. Garanterat konserverad i helkropp åtminstone hundra år eller tills någon dumskalle hittar en hammare.
/-Anders (känd som Snäll och skruppelfri)

Svar: Det tror jag säkert...
Monika

2012-11-02 @ 04:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0