Väntan igen!

Klockan här är lite över nio på morgonen. Bebis har varit vaken 1,5 timmar. Jag har matat henne och bytt blöjor. Två gånger. Dessutom kissade hon också på pottan, trots allt är hon nu ju tio månader gammal/ung. Men då blev hon trött så jag har lagt henne. Fast hör att hon spelar lite musik. Blev pigg i sängen? Jag ska inte öppna dörren... Nej. Och hennes föräldrarna sover. Börjar bli vana, ser jag. Är det dags för mig att packa och åka hem? Snart. Tre och en halv dag kvar. Men tills det... ska njuta in i det sista.
Mindre än fyra timmar kvar för att vara på plats i restaurang för att äta brunch, sulle ja göra lite oväsen så att sömntutar ska vakna? Och ta på mig min papegoja tröja?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0