Tanksam...

Ja, här sitter jag igen. Med kaffekopp bredvid mig. Så klart. Vi valde precis ut  färgerna till väggarna och golvet, så att snart kan man njuta av det nya badrummet i stugan. Med dusch och allt. Man hoppas att allt blir klar före midsommar men säkert blir det klart i mitten av juli. Tråkigt att vänta, men-men...
Fast... just nu läste jag några bloggar, jag brukar följa och läsa, och blev ganska tankfull. Så mycket olycka och orättvisa finns det i bloggarna om livet,  men ingen vill ge upp (tur med det!), alla vill tro på framtiden. Det är ju mycket bra, egentligen. Och det vill ju jag också. Tro att allt blir bra, att det händer inga dåliga saker. Men... är det inte bättre att veta säkert att allt blir bra? Kan ju inte veta... ibland beror det inte på människan själv, vad som händer eller när. Det kan vara ngn annan som gör ngt som han inte skulle och det, kanske slump, kan ändra mycket, påverka på flera... Äh, blir filosofiskt. Kanske är det dags att plocka upp min halvskriven roman och fortsätta skriva?

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Haninges Stolthet!

Vad har du för planer inför i helgen? :)

2012-05-30 @ 17:11:12
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/
Postat av: SymfonyM

Tack som frågar :D

I lördag ska jag jobba och i söndag ska vi till hundutställning till Luleå :D

2012-05-30 @ 19:24:51
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0