Super sommardag

Nu har vi, som är duktiga, varit ute och shoppat, ätit och promenerat i Central Park. Först åkte vi med buss till tunnelbana och väntade hissen för att gå till tåg.



Det var tyvärr bara en hiss men vi behövde gå där ordentliga rundor, så att det blev en del styrketräning också. Bära barn och vagn på krångliga trappor. Barn var inte så glad över det... Och måste säga att samma person var inte så snäll i restaurang heller och på grund av hon såg vår bord ut inte som det var före vår besök... Stackars servitör...





Och mätta samt nöjda gick vi vidare till Central Park. Ja, där var hur mycket folk som helst....





Vädret kunde inte vara bättre och vi är helt nöjda med super-dagen. Köpte mig också en glad sommar tröja så att snart ser jag ut som en riktig papegoja. Dessutom var det en happy girl (jag kan inte nämna någon namn, men det var inte jag eller Annika), som flörtade med alla karlar i buss på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0