Skönt...

Skönt att vara hemma igen. Tänk att det var snö kvar också i Åre? Men det var ingen fara. Resa fortsatte mot hemmet och vi kom fram till sist. Även om vi åkte efter midnatt. Visst kändes det att vara i zoo. Djur överallt. Det räckte med hare på km. Och renarna var tuffa som f... Rävarna spring kors som tvärs. Inte att snacka om rådjur. Och visst är jag duktig som känner så många djur ute på vägarna...









Älg träffade vi dock inte och det var ju bra eller hur... Nu kan jag njuta min sista lediga dag av lilla-semestern, laga en älggryta och tänka... att det väntar en lång jobbhelg.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ni verkar ha haft det bra iaf...och om du inte kan djuren så kan ju alltid Dan fylla på...jag jobbar oxå till helgen..

2012-05-03 @ 16:47:27
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: SymfonyM

Kände mig som i mitt i zoo... verkligen :D Trevlig jobbarhelg!

2012-05-04 @ 14:54:04
URL: http://www.symfonym.blogg.see

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0