One moment...

Tog mig en stund i lugn och ro... Nämligen är det så att kom jag hem igår kväll och hörde rean bakom dörren att det var cartoon på TV. Hm... tänkte jag. Vad gör där min älskade gubbe? Alla kollar hockey mellan Sverige och Norge medan han i smyg kollar barnprogram? Men efter att jag öppnade dörren och såg små skor, blev bilden klar. Det var Stor-Helmer som var på rymd och sökte gömma-plats hos oss. Vad vet jag... Iaf vägrade han att gå hem alls och då fick han sova över. Naturligtvis. Så att det var klockan sju på morgonen när han började: vakna, vakna, Mooni... Men jag vägrade att vakna och då somnade han också igen. TUR!!! Klockan nio blev det säng-mys och vi "torterade" farfar. Efter det bajsade Helmer på sig och efter att vi bytt, blev han min lilla bebis som ville bara ligga och få mjölk. Just nu kollar han Scooby Doo och jag fotade han (fast han ville inte att jag stör där med min kamera) och sitter nu här  och skriver. Min lilla stund med dator och kaffe. Hinner jag en spel också?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0