När?

Klockan är 9.30 fm. här i New York. Ute är strålande sol och redan supervarm. Har varit vaken från klockan 6.30 då bebisen vaknade. Fast hon var snäll. Ligg bredvid mig i min säng, kollade runt och rörde sig inte tills klockan halv åtta, då ville hon ha mat. Efter det lekte vi lite med min mobil och solglasögonen och nu sover hon. Samt några som kom hem klockan fem på morgonen. Från Kaninens födelsedag, vad dom firade i det Estniska Huset i New York. Stackars Kanin-mannen själv, som blev et år äldre och är fortvarande Kanin... Men vad ska man göra med ett sånt efternamn?
Väntar nu att alla ska vakna och laga mig frukost. Nej... skojar bara. Jag har redan druckit kaffe även om jag var tvungen att koka det själv. Samt göra smörgås. Egentligen väntar jag att alla ska vaka eftersom vi allihop skulle ut idag till Manhattan och Central Park (förhoppningsvis). Har också fått min morsdags present - en fint ljus-orange topp från märkeskläder butik. Måste hitta nu rätta märkes jeans till eller? Ja-jah... Det är jättesnygg iaf.  Och till imorgon har dom bokat restaurang för att fira morsdag med gott mat och dricka - med mig, faktiskt! Så att jag är på väntans väg.... Hoppas att ni där i Sverige har också roligt och har att vänta ngt gott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0