Massor med saker

Eftersom vi bygger till i stugan och alla saker flyttas hit och dit, då passade jag på för att rensa klädskåp. Det blev en stor säck med allt möjligt. Nu håller jag på och full lite till här hemma också. Och inte ska säcken till soptippen! Nej-nej... Det ska till Röda Korset. Jag stoppade in allt som har varit i skåp typ ett år utan att jag rört dom. Så gör jag jämt. Ibland glömmer jag att jag har gett bort ngt och söker och söker... Tydligen är jag sådant som aldrig lär sig. Jag är jättebra för att kasta bort saker också! Bland det  viktiga dokument eller papper bit, var står ngn viktig ord. Ja... besvärligt...
Men nu ska jag fortsätta att tömma skåp. Fast jag egentligen tänkte ju att börja skriva. I min ledig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0