I New York

Roligt eller pinsamt? Hon i Arvidsjaur rekommenderade mig att göra inchecking till NY i Arlanda. Jag vägrade och då gjorde hon det själv, som jag ville. Men senare fick jag veta varför.... "Vad är det för historisk biljett?" frågade hon i GATE 65 i Arlanda. "Jag kommer från A-jaur" svarade jag. "Då förstår jag," sa hon "Det är ju tur att det finns flyg där överhuvudtaget så att du inte behöver åka i USA med hundspann... Undra, att de har kvar där såna urgamla biljett skrivare?" Men nu vet man det! Att A-jaur folket är historisk...
Framme i New York var supersommar. Varmt, regnigt och fuktigt. Vi åkte direkt från flygplatsen till Rysk shop och handlade så mycket mat... Skulle det vara jag som måste äta allt up? Men, iaf jag fick ju smörgås serverad till "jag i säng", som jag har ju vana. Så trevligt att bli uppassad av barnen.
Igår kväll var det välkomstfest hemma och  "Idag 10 månader Katarina" ville absolut vara med.



Idag blir det tårta och gäster men just nu ska vi se "Jane Eyre" filmen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0