Hjälp!!!

HJÄLP! Ber om hjälp... Myrornas invasion i huset. Skulle ta socker och när jag tog  första sked såg jag där nere i skålen en myra. Tappade allt... Tänk hur  glatt har han bajsat och kissat där! I min sockerskål! När han förstådd att han hade blivit avslöjad, försökte han rymma. Jag fick tag honom. Med kamera iaf. Hade själv framför ögonen bild om hur alla möjliga skräckfilmer tävlade efter min uppmärksamhet. Jag har ju sett invasioner av fåglar, myror, getingar, blommar... Och då var en i skafferiet och en till på spisen. Hade han tänkt bidra till middag? Undrar med vad å... Är det dags nu? För invasion... Ska dom ta över huset? Vad i h... ska jag göra???


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ring anticimex..inte skoj...ring A-HEM för tusan de äger ju huset...myror räknas som skade djur...de får fixa det..

2012-05-24 @ 19:31:54
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hade i stugan. Dom hade t o m gjort en minimyrstack i ett hörn.

Jag kommer inte ihåg om det var ättika eller vinäger jag satte ut i fat på några ställen i huset.

Alla stack:)

/-Anders

2012-05-25 @ 13:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0