Vardag!

Levererat katt-saker till jobbet. Nästa gång när jag ska där och jobba, då finns katten MILO redan på plats. Blir roligt att se honom.
Samt har jag varit och köpt mycket GARN. Nu ska det stickas och virkas. Jag är ju redan klar med den lilla klänningen.



Nu ska jag sticka en till. Lilla Elly ska också få sin klänning och skorna.
Och då har jag varit och handlat. Som vanligt när man går för att köpa en paket mjölk, då kommer man ut med tre påsar och orkar knappt bära. Men, men... nu ska jag INTE handla minst en vecka. Tror jag. Kan vara fel så klart....
Och dagen är inte ännu slut! Nu ska det städas och ordnas. Tvättmaskin är redan på gång. Men SÅ bråttom har jag faktiskt INTE. Först ska man ta en nice kopp kaffe och njuta av livet. Även om det är ösregn ute. BRYR INTE om det !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0