Söndag

Det gick inte precis så med Melodifestivalen som jag hade tänkt, men-men, ingenting är förlorat. Ännu. Med det Estniska tävlingen är sämre. En otroligt sömnig ballad. Jag håll på att tappa nästan medvetet. Ingen chans alls har dom. Samtidigt, där ser man, hur olika kan man tycka och tänka och rösta. Tråkigt, men det blir deras stor förlust senare i maj. Pinsamt, ja. Men det behövs ngn som blir sist också.
Idag hade vi tant Anne med Silver som gäster och dagen bara försvann. UUU... VAR ÄR DU NU? SÖNDAG...

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

sv: hehe tack.



jag kollade inte mellon igår men läste ju vilka som gick vidare.. blev besviken.

2012-03-04 @ 19:22:43
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Ja jag älskar Dannys dans men jag tycker han borde sjunga lite bättre, men han kanske bara hade en dålig dag.

Det va ett bra namn på chokladen ;P

Kramizar Evve!

2012-03-05 @ 21:12:52
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0