Skönt :)

Nu är man hemma på riktigt och kan även (lite) slappna av. Kom redan i fredag, och tur var det - i rättans tid -  efter händelserna på Arlanda, men tyvärr var tvungen att åka direkt vidare till jobbet. Och efter en lång arbetspass och middag igår med kompisar och melodifestivalen (Loreen är OK. Annorlunda och originell kommer hon att synas bland andra i EUROVISION) njuter man nu - att man är hemma. Faktiskt. Längtade efter min egen säng också. Så nu är jag nöjd och vidare plan är att sy ihop min stickade klänning.  Det tar lite tid för att börja med det, eftersom jag är lite störd av alla dammråttor som jag har hittat här hemma efter nästan tre veckor, men bort med damm och då börjar jag med klänningen. Blir lycklig om det blir klar. Fast det tar tid att sy sådant... Hoppas att imorgon, då får man se, om vi han en RESULTAT! Just ny är det bara en hög med stickade delar och blixtlås här...




Kommentarer
Postat av: Sofie

"borta bra men hemma bäst"

2012-03-11 @ 17:19:08
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: Anders

Funderar om jag ska hälsa på en stund. vi har alla här i huset feber och influensa nämligen. Skulle kännas bättre om vi blev fler:)

/-Anders

2012-03-11 @ 20:14:45
Postat av: SymfonyM

Anders, din skurk! Våga inte! :D

Sofie, så sant, så sant :D

2012-03-12 @ 10:01:16
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0