Sista dag

Springer runt som höna utan huvud. Undrar, vad glömmer jag att ta med. Att jag glömmer ngt det är klart. Och har varit och handlat lite godis att ta med. Det var klart att dom strejkar här. Barnen  som inte kunde gå till skola, inga bussar. Hörde, att även sjukhus mottagningar var stängda. Bara ambulans kommer in. Roligt...
Men för mig sista dag i Tallinn. Så att jag städar, packar, leker med bebis och tänkte laga en gått älgköttgryta till ungdomar som kommer hem imorgon. Lite ledsen att åka hem, och lite glad att åka hem. Tillbaka till min liv: vardag, jobb, make, hundar, kompisar...
Fattar inte att jag ska imorgon lämna min lilla Trevor, den blivande kanske DJ






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0