Ordning på!

NU ska det vara ordning på mig... Ha-ha.... Måste sluta mysa här hemma, behöver gå och handla och börja packa. Mot kväll drar vi oss till stugan och ska mysa där. Framför kamin. Och imorgon kommer kompisar L & L och då ska vi ut till naturen. Skoter tur, kanske lite pimpla... Inte skulle det vara fel med en fin röding i stugan för kvällsmat eller hur. Och då började jag förstås sticka Lill-Katarinas klänning. Som vanligt utan att veta ngn mått. Så jag har för säkerhets skull skrivit till Annika och frågat hur stor är hon nu egentligen.  Kanske måste börja om med klänningen men bättre det än att det är för liten eller för stor. Hoppas få svaret före vi åker så att jag kan börja om snarast.  Tror nästan att jag ska dra upp allt som jag har redan stickat... äää... men som sagt, bättre det än helt fel storlek när hon ska ta det på sig. Det ska vara perfect, hoppas jag. Men nu... ut och handla... Tar sig själv i kragen :D

Kommentarer
Postat av: Evve-En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Hahaha ja det har ju det ;P

Kramizar Evve!

2012-03-16 @ 15:12:36
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0