Huvudvärk? Men nej...

Men, men... Då fick jag veta att hitta rätt present behöver inte betyda huvudvärk. Otroligt, men sant. Så desperat försökte jag hitta present till min älskade kompis Virve, som bor 100 mil från mig. Så långt borta men samtidigt så nära. Tänker på våra långa och underbara kaffemorgnar i skype. Men... tillbaka till present! Som tur, fick jag  tips att  det  finns faktiskt en PRESENTTIPS sida där man kan läsa vad andra har hittat på eller kan skriva upp egna bra idé  om presenter. Och köpa för alla möjliga priser. Och om att ge rätt present till rätt person. Oersättlig sida faktiskt. Min huvudvärk försvann. Och nu är jag även  lite förvirrad eftersom att fått SÅ MÅNGA bra idé. Det är roligt att få, men mer roligt att GE... Tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0