För roligt...

Vem kan tro att det är så jädrans roligt att bara ringa till löneenheten och att människan är aldrig på plats? Sjuk, ledig, borta, på lunch... Fattar inte när dom jobbar. Eller... det är tydligen dator nu för tiden som gör allt jobb. Och då är det så klart tråkigt att sitta där, bättre gå runt och fika och babbla på... Men jag? Vem ska jag fråga hur är det egentligen med mina semesterdagar. Tog semester bara i två veckor men vad står på pappret... Helt utopisk nummer. Och jag ska ta semester igen i maj... och i juli... Hur blir det då?
Och inte nog med det. Allt blev bara ännu roligare... Vi som åkte upp i berget igår. Och jag ville bli fotograferad där. Och min snälla make ville så gärna hjälpa till. Så han fotade och fotade och nu, hemma, när jag laddade allt i datorn... Inga bilder som går att använda eller se. Han håll ju fingret framför... HJÄLP! Jag orkar verkligen inte mer att SKRATTA. To much skoj :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Ibland så är det för tokigt...hur det är med semester faktorn det är ett mysterium...börjar få hum om hur det funkar....visst är det fin på Harrejaurtoppen...blir aldrig ledd på utsikten..

2012-03-19 @ 15:59:03
URL: http://auktsjaur.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0