Fint!

Det gick bra att få veta att man hade stickat helt fel. Men, men... nu har jag dragit allt upp och börjat om och allt är NU under kontroll. Bara sticka på... 
Dessutom måste jag bara säga att fredags kväll i stugan var helt underbar. Hela himlen full av stjärnor, norrsken och eld i kamin. SUPER-TRUPER. Verkligen. Lördag var helt bekymmer fri. Vi hade underhållning av självaste söta Helmer. Jag kallade honom: min lilla pusse-gurka, men han sa bestämt att: JAG ÄR HELMER. Den lilla direktören....



Och då fick man fika flera gånger per dag med kompisar. Som var COOL så klart. Och söndag var inte heller så dumt. Vi åkte skoter. Hela vägen upp till Harjalidan. Och inte nog med det. Man fick kisa mot solen. Underbart... eller hur?
Ja, så var det med helgen i stugan. Snart börjar måndag och nu vecka. Men inte än. Det är kvar några timmar av helgen. Och jag mår så bra efter att badat så skönt och ätit middag och nu får jag dela sista timmarna mellan maken och Stallones-film på kanal fyra... ha-ha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0