Baby

Bara två och halv dag kvar att vara barnvakt. Börjar få nästan ångest - hur kan jag lämna min lilla pusse-rulle här... Vem ska mata honom, vem vem ska leka med honom. Och jag vet att hans föräldrar kommer snart från semestern och har längtat efter honom, men ändå... Fredag morgon kommer farfar och tar över från mormor (jag) och väntar tills föräldrarna kommer från flyget. Flygtrafik är hemskt. Jag kan inte ens träffa dom. Min plan ska upp lite före deras landar. Inget rättvisa... som vanligt... Är faktiskt sur över det!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Sv: Tack så myt för din fina kommentar inne hos mig :)

Ha en toppenfin & mysig onsdag !!

Kram

2012-03-07 @ 07:18:14
URL: http://mimzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0