Var duktig :D

Nu har jag varit i Röda Korset och lämnat över kläderna som jag inte tagit på mig ett år. Fick lite plats i klädskåp. Och kan gå och shoppa. Ja, när skulle jag kunna gå? Jep, måste börja planera det. Ku-u-ul!!! Men lite shoppade jag redan idag. Var snabbt in i garnaffär och köpte åt min halvstickade tröja en dock garn till. Nu behöver man inte snåla.
Och då hann jag också till ICA. Smör var slut. Ai-ai-ai... Men nu ska man packa saker igen och åka till jobbet. Och en del andra människor börjar helg. Finns det rättvisa? Nej, finns inte, aldrig funnits och kommer aldrig att finnas heller.




Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Nu e datorn fixad, hihi ;D

2012-06-01 @ 19:06:09
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0