Snart arbetslös?

Tillbaka från jobbet och nu faktiskt undrar jag - är jag snart arbetslös? Detta därför att våra jobb-katt mr. MILO lärde sig redan länge sedan öppna dörrar. Nu har hon lärt sig för att åka rullstol, det vittnar en stor hål i väggen, vi måste ringa till hyresvärden om detta. Men idag tog han disktrasan och började sig bekanta med det. Diskning imorgon? Och varför behövs vi då? Jag lämnade min stickning på jobbet iaf. Tror faktiskt, att när jag ska där imorgon, då är tröjan klar. Sådant underkatt, ingenting är omöjligt för han...


Kommentarer
Postat av: Sofie

ha ha..måste ändå vara roligt att ha ett husdjur på jobbet...glad är jag att det har slutat regna..

2012-06-11 @ 22:47:03
URL: http://auktsjaur.blogspot.com
Postat av: SymfonyM

Jag är också glad att det (tror att tillfälligt) inte regnar. Men ännu bättre om det skulle vara lite varmare :)

2012-06-12 @ 14:42:16
URL: http://symfonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0