Shopping för ngn

Shopping för min älskade make. Idag var det dags och han gjorde en bra fynd. Verkligen... Var det nu byxorna eller pris, men vad är det skillnad? HUVUDSAK ATT HAN VAR NÖJD. Efter det gick vi hem, tog med lille Trevor och åkte till by i landet var jag bodde för att se om jag hittar ngn bekant vad jag så klart också gjorde. Lehti bjud på fika och likör för gäster samtidigt när hennes lilla hund var en stor tiggare. Och inte alls så barnvänlig. Efter en trevligt pratstund när vi var tillbaka i Tallinn, ville jag se pappas och mammas gamla hus. Ville veta hur ser det ut efter att mamma sålde det, Och nya ägare hade ansträngt sig. Jag blev lite tårögd... Så många minnen som fanns där...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0