Så bra........

Det gick så bra! Även Aros klarade sig i hundutställning bra. Betyg var "Very Good" också för han. Nu kan man känna sig glad och nöjd :)



Och efter det ville jag till Storheden. Det fick jag. Men bara om vi ska också till Biltema. Med min planbok. Ha-ha.... Och just där köpte jag födelsedags present till Markus. Han fyller ju tre år den 18. juni. Och jag köpte två nya täcke till sängen. Och ny hylla till badrummet och godis så klart. Helt nöjd med denna söndag. Hoppas att ni är det också.



Sist men inte minst - i kvällen ska jag vara hos Perry Mason, hela två timmar. Så lång är filmen.

Kommentarer
Postat av: Evve- En helt vanlig knasig tjej!

Sv: Haha ja ;D

Ja det är jag, och mycket mera efter igår ;D ;) The smile was the shit.

2012-06-03 @ 21:19:51
URL: http://evvesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0